-
Buďte aktivní! Pokud si myslíte, že to váš zdravotní stav vyžaduje, požádejte ošetřujícího lékaře o předepsání lázní.
Ošetřující lékař navrhne typ lázeňské péče. Pokud vaše onemocnění (indikace) patří mezi nemoci léčené v našich lázních, požádejte svého lékaře, aby pro vaši léčbu navrhl lázně Jáchymov.
POZOR: Do kolonky vybraných lázeňských míst musí váš lékař na první místo uvést celý tento název: Léčebné lázně Jáchymov a. s. V takovém případě se má za to, že zaznamenal vaši volbu (vaše ústavní právo) zdravotnického zařízení a zdravotní pojišťovna nemůže váš návrh odeslat do jiných lázní.
Návrh na lázeňskou léčbu může pojišťovně ke schválení odeslat lékař nebo jej sami na její nejbližší pobočku odneste a požádejte, aby vás informovali o jeho schválení. Pojišťovna má svého revizního lékaře, který návrh posuzuje. V odůvodněných případech může namísto komplexní lázeňské péče schválit pouze péči příspěvkovou, případně celý návrh zamítnout, pokud podle jeho názoru nesplňuje kritéria indikačního seznamu. Proti takovému rozhodnutí se můžete ale odvolat.
Pro urychlení komunikace s námi požádejte lékaře, aby do návrhu uvedl kromě vaší adresy i váš telefonický kontakt (nejlépe mobilní telefon) a e-mail. Předvolání k nástupu vám jinak zašleme standardně dopisem a lhůta mezi jeho odesláním a nástupem na léčbu může být v krajních případech pouhých 5 pracovních dní.
Jakmile se dozvíte, že váš návrh byl schválen, zašlete nám, prosím, písemně (ideálně na přiloženém objednávkovém formuláři) na e-mailovou adresu rezervace@laznejachymov.cz, nebo přes online formulář, své požadavky na kategorii ubytování, budovu nebo jednolůžkový pokoj (jinak budete automaticky ubytováni v pokoji dvoulůžkovém), případně na termín nástupu – viz dále tzv. vyžádaný termín nástupu. Před doručením schváleného léčebného návrhu nelze rezervaci ubytování provést závazně, ale jakmile jej obdržíme, snažíme se vždy podle aktuálních možností těmto požadavkům vyhovět.
V případě, že od vás neobdržíme žádné požadavky na ubytování, stravu nebo termín nástupu, vyzvou vás pracovnice našeho rezervačního oddělení tzv. zvacím dopisem k nástupu na nejbližší volný termín v kapacitách (lázeňských budovách), které vaše zdravotní pojišťovna smluvně sjednala jako bezdoplatkové (pacienti docházejí na léčení i stravu do jiných budov). Tyto kapacity disponují výhradně dvoulůžkovými pokoji, kdy je druhé lůžko obsazeno jiným pacientem. V případě, že jsou tyto kapacity v době platnosti vašeho návrhu obsazené, nabídneme vám jiné ubytování s doplatkem, abychom nemuseli váš návrh odeslat do dalších lázní v pořadí. Při výběru takového ubytování vycházíme z vašeho případného předchozího pobytu.
Pokud nevíte, zda budete mít schválený návrh na lázeňskou péči, ale chcete se v našich lázních léčit, můžete si písemně rezervovat termín bez udání konkrétní specifikace pobytu. Tuto možnost využijte rovněž v případě, chcete-li výslovně jednolůžkový pokoj, protože jejich kapacita je omezená. Za rezervační poplatek 2 000 Kč (pro rok 2021 3 000 Kč) si zarezervujete kategorii pokoje a budovu na pobyt v délce 21 či 28 nocí. Pokud do lázní nepřijde měsíc před termínem nástupu váš schválený lázeňský návrh, vyzveme vás k výběru samopláteckého pobytu o minimální délce 21 nocí a k úhradě zálohy, od které odečteme zmíněný rezervační poplatek. V případě neuhrazení zálohy propadá vaše rezervace i rezervační poplatek 2 000 Kč. Pokud zdravotní pojišťovna neumožní lázeňskou péči formou KLP, ale pouze jako PLP, odečteme rezervační poplatek 2000 Kč od příplatku k PLP (podobně jako v případě přechodu na samoplátecký pobyt). Vyplněný objednávkový formulář s požadavky na pobyt zašlete e-mailem na rezervace@laznejachymov.cz nebo poštou na naši adresu: Léčebné lázně Jáchymov a. s., T. G. Masaryka 415, 362 51 Jáchymov. Nebo můžete využít online objednávkový formulář.