Rezervujte online
rezervace: +420 353 831 111
8 - 10:00
10 - 14:00
14 - 16:00
CZ
|
DE
|
EN
|
RU
O nás
O lázních Jáchymov
Kdo jsme
Co léčíme
Čím léčíme
Jak se k nám dostanete
Úhrada pobytů, stornopoplatky
Prospekty ke stažení
Slevy a výhody 2021
RADON SPA CLUB
Kultura a volný čas
Historie lázní
Indikace, kontraindikace
Časté dotazy
Léčba hrazená ZP
Léčba hrazená pojišťovnou
Smluvní ZP
Ambulantní léčení
Pobyty
Léčebné
Regenerace po COVID-19
Tradiční radonová kúra
Základní radonová kúra
Zkrácená radonová kúra / Krátká radonová kúra
Ryzí radonová kúra
Kúra bez radonových koupelí
Kúra na zkoušku
Štíhlá linie
Štíhlá linie - 21 dní
Relaxační
Relaxační týden
Relax & Vital
Pro zdravý pohyb
Aktivní dovolená a wellness
Týden na horách
Týden na horách na vlně UNESCO
Štíhlá linie - 7 dní
Na pár dní
Lázeňský relax
Romantika pro dva
Dovolená s dětmi
Lázeňské minimum
Zimní dovolená
Lyže & Relax
Valentýnská romantika
Ubytování
Hotel Radium Palace****
Hotel Běhounek***Superior
Komplex Curie***
Hotel Astoria***
Penzion Lužice
Penzion Dalibor
Penzion Jitřenka
Penzion Dagmar
Penzion Blaník
Agricola
Aquacentrum Agricola
Kontakty
Kontakty
Vedení společnosti
Obchodní oddělení
Centrální REZERVACE
Hotel Radium Palace****
Hotel Běhounek***Superior
Komplex Curie***
Hotel Astoria***
Aquacentrum Agricola
Zaměstnání
Hledáte práci?
LÉKAŘ/KA
FYZIOTERAPEUT/KA
ZDRAVOTNÍ SESTRA
Domů
>
Postup při zamítnutí léčebného návrhu
Pokud revizní lékař zdravotní pojišťovny léčebný návrh neschválí, uvede buď na samotném zamítnutém návrhu, nebo v průvodním dopise věcné zdůvodnění zamítnutí návrhu a připojí stručné poučení o možnosti podat do 15 dnů od vrácení návrhu odvolání.
Odvolání by měl podat lékař, který lázeňský návrh vystavil. V odvolání je třeba uvést jméno, příjmení, datum narození a místo trvalého pobytu, informaci o tom, proti kterému rozhodnutí se odvoláváte a v čem s rozhodnutím posudkového lékaře nesouhlasíte. Odvolání je vhodné doložit důkladnějším lékařským odůvodněním návrhu. Zde je vhodné se dopodrobna v návrhu zabývat všemi vašimi zdravotními komplikacemi a zdůvodnit, jak lázeňská léčba pomůže k jejich kompenzaci. Zároveň by měl předepisující lékař vědět, zda některá z vašich případných přidružených zdravotních potíží není kontraindikací ke předepisované lázeňské léčbě. Odvolání je třeba podat u vaší zdravotní pojišťovny.
V případě, že se nestihnete odvolat v 15denní lhůtě, požádejte svého ošetřujícího lékaře o vystavení nového návrhu na lázeňskou léčbu s lepším medicínským zdůvodněním. V případě, že by vám ani poté nebyl návrh schválen, můžete se proti neschválení odvolat. Odvolávat se můžete v případě zdravotní pojišťovny i několikrát opakovaně. Vždy je však nutné odvolání doložit lepším medicínským zdůvodněním.
Podat písemnou žádost o přehodnocení rozhodnutí revizního lékaře může také samotný pacient nebo jeho rodina. V takovém případě je nutno doložit kopii vaší zdravotní dokumentace a ideálně nový zdravotní posudek lékaře zhotovený přímo pro odvolání.
Ani po odvolání návrh u pojišťovny neprošel?
Léčit se můžete i jako samoplátce
Nepotřebujete žádná lékařská doporučení
Léčebné pobyty pro samoplátce
Chcete se o problematice odvolání dozvědět informace přímo od pojišťovny?
https://www.vzp.cz/tiskove-centrum/otazky-tydne/schvalovani-lazenske-pece