rezervace: +420 353 831 111
V prvních radonových lázních na světě slaví!

V prvních radonových lázních na světě slaví!

Léčebné lázně Jáchymov a. s. získaly ocenění za Nejlepší lázeňský a wellness balíček za produkt Týden na horách na vlně UNESCO, a to v rámci 13. ročníku prestižní soutěže Velká cena cestovního ruchu, která každoročně upozorňuje na výjimečné projekty z oblasti turismu. Slavnostní vyhlášení vítězů se konalo ve čtvrtek 16. 1. 2019 v Brně v rámci veletrhů cestovního ruchu GO a REGIONTOUR.

Ocenění převzala za Léčebné lázně Jáchymov a.s. projektová manažerka Dita Poledníčková.

Ocenění převzala za Léčebné lázně Jáchymov a.s. projektová manažerka Dita Poledníčková.

„Léčebné lázně Jáchymov jako první radonové lázně na světě nabízí vedle mimořádně účinné léčby minerální radonovou vodou také řadu relaxačních a wellness pobytů, k čemuž poskytuje ideální podmínky bezprostřední blízkost Krušných hor s takřka neomezenými možnostmi pro zimní i letní aktivity. A právě tato symbióza byla základem vítězného projektu s názvem Týden na horách na vlně UNESCO,“ uvádí Dita Poledníčková, projektová manažerka Léčebných lázní Jáchymov a. s., která cenu převzala, a dodává: „Odborná porota ocenila mimo jiné jeho kreativní zaměření na regionální krušnohorskou důlní tematiku – jeho součástí je například upozornění na lázeňské centrum Agricola s unikátním, nově otevřeným Saunovým dolem. Novou přidanou hodnotou zdejšího regionu je zápis Hornické krajiny Krušných hor Erzgebirge/Krušnohoří na Seznam světového kulturního dědictví UNESCO.“

Porota se rozhodla udělit pouze jedno ocenění, cenu BVV. „Protože oceněné produkty by měly být pro ostatní inspirací, chceme oceňovat pouze ty výjimečné, které přinášejí nové nápady. Nestačí jen běžný, lety zavedený produkt,“ komentoval výsledky této kategorie Petr Maliňák, ředitel veletrhů GO a REGIONTOUR.

Tento balíček podle porotců velmi dobře reaguje na aktuální situaci v destinaci. „Kombinace brandu UNESCO v rámci montánního regionu s relaxačními procedurami vytváří velmi zajímavý synergický efekt k oslovení klientely k wellnessovým pobytům a rozšíření produktového portfolia,“ uvedla porota ve svém hodnocení.

https://www.icot.cz/velka-cena-cestovniho-ruchu-stastna-trinactka/