e-mail: rezervace@laznejachymov.cz
: +420 353 831 111

ASISTENT/KA ŘEDITELE v lázních

Co Vás čeká:

Práce v rámci ředitelství a kanceláře ředitele. Agenda sekretariátu ředitelství, metodické vedení recepce ředitelství, itinerář schůzek vedení společnosti. Vyřizování korespondence, správa datových schránek. Příprava podkladů k jednání, pořizování zápisů z porad. Archivace dokumentů, evidence směrnic, evidence návštěv státních institucí. Práce s objednávkovým systémem. Příprava podkladů pro mzdovou účtárnu. Uveřejňování zadaných dokumentů na intranet.

Jaké znalosti a dovednosti jsou důležité:

Ukončené SŠ vzdělání ekonomického směru. Profesionální přístup, komunikativnost, korektní a vstřícné chování a vystupování. Pokročilá znalost práce na PC. Časová flexibilita.

Výhody, které byste mohl/a mít:

Znalost německého nebo anglického jazyka v ústním i písemném projevu, praxe na podobné pozici.

Co Vám můžeme nabídnout:

Práci u stabilní společnosti s garancí vyplácení mzdy v termínu, odpovídající mzdové ohodnocení, možnost profesního vzdělávání, personální stravu za zvýhodněné ceny, možnost výměnných rekreací zaměstnanců s jinými lázněmi po celé ČR a další benefity dle kolektivní smlouvy.

Datum nástupu:

  • ihned nebo dle dohody

Váš email:
Předmět:
Sdělení:
Životopis:

Do VÝBĚROVÉHO ŘÍZENÍ budou zařazeni všichni zájemci, kteří zašlou svůj motivační dopis, profesní životopis s přehledem dosavadní praxe a kopie dokladů o dosaženém vzdělání na adresu: Léčebné lázně Jáchymov a.s., T. G. Masaryka 415, 362 51 Jáchymov nebo na e-mail: nabor@laznejachymov.cz. Informace Vám poskytne Gabriela Bartoš, tel.: 702 153 251.