rezervace: +420 353 831 111
informace: +420 353 831 313


MANAŽER/KA klientského servisu v lázních


Požadujeme:

  • vzdělání – min. střední s maturitou + praxe v hotelnictví
  • případná praxe v oboru recepce nebo rezervačního oddělení
  • schopnost navazovat kontakty a flexibilita při jednání s klienty
  • obchodní schopnosti, komunikační a prezentační dovednosti
  • přístup orientovaný na zákazníka a výsledek, profesionální vystupování, časová flexibilita
  • iniciativní a rozhodné jednání, dobré organizační schopnosti, samostatnost
  • schopnost komunikovat písemně i ústně v českém, německém, anglickém a ruském jazyce
  • znalost programu L BIS výhodou

Náplň práce:

  • péče o ubytovaného klienta a agenda s tím spojená, informativní schůzky, společná sezení
  • řešit a vyřizovat připomínky a stížnosti klientů, jejich dotazy
  • získávat a vyhodnocovat informace od klientů
  • vést agendu opakovaných výročních pobytů
  • spolupráce s recepcí a úsekem rezervací
  • spolupráce s úsekem obchodu a marketingu
  • spolupráce s manažery hotelu
  • vypracovávat podklady na porady
Nabízíme:

  • zázemí a stabilitu silné společnosti, mzdový měsíční tarif od 26 000 Kč + po zapracování čtvrtletní odměny
  • zajímavou, zodpovědnou práci v přátelském kolektivu
  • příjemné pracovní prostředí
  • zaměstnanecké výhody a benefity: 5 týdnů dovolené, rekreace ve spřátelených lázních, kvalitní dotované stravování - obědy za 22 Kč, možnost plavání v bazénu za zvýhodněné ceny, příspěvky na dětské tábory, odměny k pracovním výročím, zvýhodněný tarif u mobilního operátora, příspěvky na dovolené a Vánoce
Datum nástupu: únor 2019


 

Podmínky přijetí do výběrového řízení:

  • profesní životopis, motivační dopis, přehled dosavadní praxe a kopie dokladů o dosaženém vzdělání zaslaný na níže uvedené adresy


Žádosti přijímá a informace poskytne:

Kuchařová Eva
personalistka náborářka
telefon: 702 153 251
nabor@laznejachymov.cz

Léčebné lázně Jáchymov a.s.
personální oddělení
T. G. Masaryka 415
362 51 Jáchymov